Newmark Natam מספקת מגוון רחב ומקצועי של שירותי ייעוץ וליווי איכותיים לחברות בכל הנוגע להשכרה, רכישה ומימון של נכסים, וכן במתן פתרונות ייעודיים ללקוחות בתחומי ההיי-טק, הביוטק, התעשייה והמוסדות הפיננסיים.
חברות רב-לאומיות המגיעות לישראל, וכן חברות ישראליות המתרחבות לחו"ל, מוצאות את הפתרון המדויק והאיכותי ביותר עבורן באמצעות מחלקת ייעוץ חברות של Newmark Natam, הנעזרת במידת הצורך במומחי נדל"ן במדינות היעד.
בכל הנוגע למצבים בהם נדרשים שינויים כגון חידושי הסכמים, התרחבות או צמצום שטחים, איתור וביצוע עסקה בנכס קיים או בבנייה ייעודית – מסייעת מחלקת ייעוץ חברות ללקוח, ובכך מאתרת עבורו עסקה כדאית במונחי עלות-תועלת, ממזערת סיכונים וממקסמת את ניצול השטחים הקיימים בנכסים השונים.
המחלקה עובדת אך ורק בשירות הלקוחות, ולא בשירות בעלי הנכסים, ותמיד מייצגת נאמנה את האינטרסים של לקוחותיה.
המומחיות של צוות Newmark Natam בכל האספקטים של שוק הנדל"ן המסחרי היא ייחודית, הן בידע המקצועי, הן בהיכרות עם תהליכים תאגידיים (מקומיים ובינלאומיים) והן במערכת הקשרים עם בעלי נכסים ויזמים.
השירות כולל:
- ניתוח עומק של מצבו הנוכחי של הלקוח וצרכיו העתידיים.
- גיבוש אסטרטגיית נדל"ן לעסק.
- בחירת המיקום הרצוי, לרבות מיפוי ספקים/ עובדים.
- סקרי שוק וסיורים בנכסים.
- ניתוח כלכלי של עלויות שכירות והפעלה.
- ניתוח כמותי ואיכותי של מיקומים חלופיים.
- תכנון שטחים.
- ניהול משא ומתן עסקי להשגת התנאים הטובים ביותר.
- חידוש והארכת הסכמתי שכירות.
- עסקאות שכר/ מכר (sale & leaseback transactions).
- סגירת חוזי שכירות או רכישה.
אנו נוהגים בשקיפות מלאה בכל הנוגע לתהליכי העבודה שלנו.
כל שלב בתהליך העבודה כולל בתוכו מספר משימות עיקריות לביצוע, כשהתוצאה הסופית – חוזה חתום ותמיכה עד למועד האכלוס. לפיכך, מתודולוגית העבודה של Newmark Natam לפניכם:
שלב ראשון – ניתוח צרכים
צוות Newmark Natam יבצע בדיקת צרכים מעמיקה, יחד עם הצוות המוביל של הלקוח, כולל:
קריטריונים לבניין, מיקום ושטח:
נקבע קריטריונים למרכיבים חשובים כגון: אופציות מיקום, יעילות הבניין, קרבה לתחבורה ציבורית, ניתוח נתיבי הגעת עובדים, חניה, תדמית כללית של הבניין.
נקבע את השטח הדרוש לפי פרוגרמה, אופן התכנון המועדף לנכס להווה ולעתיד.
זיהוי דרישות ספציפיות של הלקוח:
יחס עם אנשי הצוות של החברה, נזהה מרכיבים קריטיים לחברה וננתח דרישות ספציפיות לקביעת צרכי הנכס העתידיים.
בניתוח נכלול בין היתר את משלם של מרכיבים ייחודיים כגון מיזוג אוויר, דרישות חשמל, עומס רצפה, ריווח בין עמודים, גובה תקרה ופעילות לאחר שעות העבודה.
איתור נכסים מתאימים:
נערוך סקר שיכיל את כל האופציות המתאימות לניתוח הצרכים. יוכן דו"ח השוואתי מקיף, אמין ומקצועי. עבור כל נכס בדו"ח יפורטו כל הנתונים, לרבות תשריטים, צילומים, מיקום ותכונות.
שלב שני – בדיקת השוק:
בחירת הצוות הטכני: מו"מ עם בעלי הנכס
הקמת צוות טכני חשובה לטעמנו כבר בשלבים הראשוניים של התהליך, שכן ניתן להשתמש ביכולותיו המקצועיות כבר בתהליך בחירת הנכס.
אנו נסייע בראיונות ובבחירה של הצוות הטכני – מנהל הפרויקט והאדריכל.
סיור נכסים:
יחד עם הצוות המוביל של הלקוח, נערוך סיורים בנכסים הנבחרים.
במידת הצורך, יבוצעו סיורים נוספים עם הצוות הטכני.
בחירת הנכסים המועדפים:
נעבוד עם צוותכם לצורך סינון ובחירת האופציות ה"מועדפות" בהתבסס על המאפיינים הפיזיים והמסחריים והמלצות הצוות הטכני.
קבלת הצעות ראשוניות:
אנו נמליץ על המבנה האופטימלי של עסקת השכירות או הרכישה ונציג את התנאים הנראים לנו כברי השגה.
נוציא דרישה להצעות בהתבסס על היעדים העסקיים ודרישות הלקוח, נשלח את הדרישה לכל המשכירים או היזמים של האופציות המועדפות.
שלב שלישי – משא ומתן:
מו"מ עם בעלי הנכסים:
בשלב זה נבנה את האסטרטגיה שתבטיח את התנאים הפיננסיים, המסחריים והטכניים הטובים ביותר בעבור הנכסים המועדפים.
בתאום עם נציגי הלקוח, נפתח במו"מ ונשפר עמדות בכל הנוגע לתנאי העסקה, הבנייה והתאמת הנכס לצורכי הלקוח.
סיכום תנאים ובחירת הנכס הסופי:
בהתבסס על תוצאות המו"מ, הלקוח יבחר את הנכס הרצוי. בשיתוף עם הצוות המוביל של הלקוח, נגבש את תנאי העסקה וננסח אותה.
במידת הצורך, נסייע ללקוח בהכנת המידע הדרוש להצגה לדירקטוריון.
שלב רביעי – סגירה:
הזמנת טיוטת חוזה:
בהסתמך על תוצאות המו"מ והתנאים שסוכמו, תוגש בקשה לטיוטת חוזה.
בדיקת התאמה – מו"מ חוזי:
לאחר קבלת טיוטת חוזה, אנו בודקים ומוודאים כי כל התנאים שסוכמו קיימים לשביעות רצוננו.
אנו עוברים בדקדקנות על החוזה עם היועץ המשפטי של הלקוח ועם הצוות הטכני, על מנת להגן על הלקוח מפני כל סעיף או תנאי העלול להיות מוטל בספק.
אנו ממשיכים לנהל את התהליך עד לסיומו המוצלח של המו"מ וחתימת החוזה.
סגירה ותמיכה עד האכלוס:
אנו ממשיכים לתמוך בתהליך עד למעבר אל הנכס. אנו מספקים ככל הנדרש את התמיכה הנחוצה לצוות הטכני לסיים את עבודתו.
בכל סיטואציה בהמשך, צוות נת"מ יהיה שם לספק את הייעוץ הדרוש ולעות על כל שאלה למשך כל תקופת חוזה השכירות.
הנהלה וצוות מחלקת ייעוץ לחברות:
-
מרלה אודס
מנהלת בכירה – מחלקת ייעוץ חברות
מייל: [email protected]
-
משה מילר
מנהל שותף – מחלקת ייעוץ חברות
מייל: [email protected]
-
דיוויד ג'רום
מנהל שותף – מחלקת ייעוץ חברות
מייל: [email protected]